NOVINY plus
na systému NOVINY plus spolupracujeme s firmou BUSINESS SERVICE 2000, která je autorem tohoto produktu
Co všechno dnes můžeme nabídnout?
- Automatický přenos nového zboží tisku, změn cen, změn čárových (EAN) kódů a názvů na pokladnu prodejce tisku. Přenos těchto informací probíhá prostřednictvím telefonní linky a modemu, a to převážně v noci, kdy není na prodejním místě žádný provoz. Obsluha pokladny, vedoucí, ani majitel se nemusí o nic starat, ráno jsou na pokladně vždy aktualizované informace.
- Přenos textové zprávy (tzv."error logu") na mobilní telefon obsluhy registrační pokladny. Tato zpráva informuje obsluhu registrační pokladny o tom, jak má prodávat položky tisku, které nemají EAN kód nebo mají tento kód chybný. Dále jsou ve zprávách obsaženy důležité informace v případě duplicity EAN kódů, a to buď vinou vydavatelů tisku nebo souběžném prodeji dvou vydání od jednoho titulu (např. TV MAGAZÍN v prodeji současně číslo 51/01 a 52/01).
- Zpracování a přenos kontrolní elektronické faktury systému na vybranou e-mailovou adresu prodejce tisku. Výpočet prodaných kusů není počítán prostřednictvím remitendních položek, ale přímo z prodaného množství na registrační pokladně.
- Informace o stavu zásob tisku ke konkrétnímu dni. Tato informace ovšem neudává pouze počet naskladněných zásob tisku, ale samozřejmě zohledňuje současně prodané zboží do dne konání případné inventury.
- Automatické bezobslužné provedení Z uzávěrky na registrační pokladně (pokladna je připravena na další den vynulovaná pro další prodeje), automatické načtení informací o prodaném množství zboží a automatické přečtení a vynulování paměti elektronického žurnálu (kontrolní pásky pokladny).
- Přenos informací o prodaném zboží na e-mailovou adresu prodejce tisku ve formátu umožňujícím načtení do skladového systému (import detailních informací o denní prodejce), přenos informací elektronického žurnálu v textovém formátu.
- Kompletní servis celého pokladního systému za zvýhodněných podmínek. Změna konfigurace pokladny a diagnostika případných závad prostřednictvím modemu a telefonní linky.
- Připravujeme: Automatické doposílky tisku od distribuční společnosti na základě denních informací o prodeji.
Co budete muset zaplatit?
- Připojovací jednorázový poplatek za zapojení služby ve výši 1.990,- Kč. Tento poplatek zahrnuje pronájem modemu pro běžnou telefonní linku, konfiguraci služby a konfigurace a připojení pokladny na prodejním místě.
- Měsíčně 500,- Kč za používání služby. Hradí se vždy tři měsíční splátky dopředu.
- Telefonní poplatky za hovory uskutečněné mezi systémem NOVINY plus a prodejním místem. Přenosy probíhají výhradně v nočních hodinách a přenos všech informací by neměl přesáhnout denně částku 5,- Kč. Měsíčně vychází tato částka na cca 150,- Kč.
- Pořízení pokladny Euro-2000 TE Alpha. Běžná cena této pokladny v obchodě činí 12.400,- Kč. Pokud si pokladnu zakoupíte v rámci služby, zaplatíte za ni o cca 15% méně.
- Pořízení skeneru čárového (EAN) kódu. Nejlevnější skener vychází na 2.950,- Kč, v rámci služby opět mínus cca 15%.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. Daň z přidané hodnoty činí u těchto výrobků standardně 22%. Pokud si vybavení zakoupíte v rámci systému NOVINY plus, DPH můžeme zčásti účtovat ve výši 5% !!! Nákupem pokladny v rámci služby ušetříte nejen na tom, že Vám zařízení prodáme za zvýhodněné ceny (cca -15%), ale ušetříte i na DPH a to celých 17%! Celková sleva je tudíž až 32%.
Kompletní a aktuální ceny jsou uvedeny v platném ceníku.